Släng ned nyckeln min fina och få mig av den här jävla gatan

 
Jag är så himla sugen på att blogga, men jag har egentligen inget att skriva om. Idag var jag och köpte färg till pallen så nu har jag målat ett lager, ihhh det är så himla roligt att fixa i rummet. Har så mycket småsaker jag vill köpa och jag hoppas att mitt rum kan bli klart snart. 
Eftersom att jag även vill komma igång med fotograferingen igen så vill jag gärna att någon ställer upp som modell så hör gärna av dig om du är intresserad. För det är faktiskt några som läser min blogg och någon måste ju vilja ha lite gratis bilder på sig själv??
Postat av: EMILIA

Jag kanske viiill haha, fast vet inte om jag kan vara bra framför kameran men vill ändå ha bilder haha ;) Utan häst....

Svar: Men ofc darlinnnnn, såklart du ska bli fotad det kommer bli super, säg bara till :D
Ellen Liljegren

2015-01-05 @ 21:09:43
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: