Lista med lite frågor

Hur har ditt 2014 varit? Det har varit upp och ned, på ett sätt så har det varit helt jävla underbart, för jag har fyllt 18 och har haft helt otroliga utgångar. Fast oj vad det lät töntigt. Det har självklart varit underbart på många andra sätt också, jag har ju haft mina vänner och min pojkvän. Sen har det varit ett förjävligt år också, har mått dåligt i omgångar så jaaaaa, men i stort sätt så har det varit ett bra år.

Vad önskar du att du gjort mer? Oj vet inte riktigt, varit mer aktiv i skolan kanske, läst mer bra böcker, fotograferat mer o.s.v......
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit hemma istället för att träffa vänner o.sv.....

Vem har du umgåtts med mest? Love, varje dag hehe.
 
 
 

Bästa minnet från 2014? Bråvalla + alla andra konserter, alla utgångar m.m. FRAMFÖR ALLT HÅKAN HELLSTRÖM PÅ ULLEVI<3333
 
Är det något du har saknat 2014 som du vill ha år 2015? Mer tid på gymmet kanske? Ska verkligen komma igång med träningen 2015. Sen så har jag saknat att fotografera, ändå har jag inte tagit tag i det, så hoppas på mer bilder från nästa år.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt, både ledsnare och gladare antar jag. Vet inte riktigt vad jag mer ska svara på det hehe.
 
 
 

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? Hmm, mest hemmakväller med Love tror jag, men en hel del "partykvällar" också haha.

Vem/Vilka/Vad saknade du? Min fina mormor, min älskade lilla ponny Arhamiz, säkert fler saker som jag inte kommer på nu.
 
Största misstaget? Jag vet faktiskt inte..... Hmmmmmmm.
 
Tror du att år 2015 kommer blir bättre? Det tror jag absolut, kan ju göra så mycket mer nu när jag är 18, så kan åka till massa ställen och bo på hotell och ja massa sånt hehe.

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Mina vänner, Love, min familj, konserter och Bråvalla o.s.v.
 
Har du några löften inför år 2015? Träna och försöka känna mig mer självsäker, men jag har inga fler löften tror jag, inte som jag tänker skriva ut i alla fall.
 
 
 
 
Har du haft ett förhållande under 2014? Jaaaaaaaaaa.
 
Bästa böckerna du läste i år? Helt klart Legend, skriven av Marie Lu, shit vad jag älskade den boken kan inte vänta tills filmen kommer!! Har en massa böcker på lager här hemma, läser just nu Kapitulera omedelbart eller dö, sen ska jag läsa Det handlar om dig, Tio sakar jag lärt mig om kärlek och kHimlen börjar här och fler. Så jag är så himla taggad på att läsa just nu.

Hur skulle du beskriva din stil 2014? Tråkig. Nej jag vet inte, jag har väl det jag tycker är skönt och så liksom. Tröttnar dock på mina kläder på en sekund så tycker att jag har ganska fula kläder:))))

En låt som påmminer dig om 2014? Ingen speciell, kanske Hela Huset - Veronica och Håkan, bara för att det bästa någonsin var när de spelade den låten på Bråvalla. Men annars så vet jag inte.
 
 

Det bästa du har åstadkommit i år?: Jag fick A på ett tal jag höll, och jag är så jävla stolt över det för jag tycker att det är så himla jobbigt att stå och prata framför folk så jag är så otroligt glad över att jag klarade det så pass bra.
 
Vad hoppas du inträffar 2015: Att jag får ett jobb och tar tag i livet typ.
 
 
 
Det här var ju kanske en ganska tråkig lista men jaaaa, det är något i alla fall ;))))) Gjorde den ganska sent också men vad gör det.
Postat av: Emilia

hahah gulligt att du också vill att Goldini ska bli frisk Ellen ;))))

Svar: hahahaha nej vaaaa missade jag någon fråga???
Ellen Liljegren

2015-01-04 @ 01:12:18
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: