Jag dansar men jag känner ingenting alls

En otroligt dålig bild, men orkade inte lägga ner tid på den direkt.
 

Igår var jag på IKEA, alltså jag älskar att gå runt där nere och bara plocka på sig massa ljus och småsaker. Nu har jag äntligen köpt två ramar till mina fina bilder från fotografiska. Jag tycker att det är helt fantastiska bilder och mmmmmm jag älskar dem. Köpte en del ljus och lite burkar med rosor på, så nu börjar jag få ordning på mitt rum, fast jag har en bra bit kvar. Jag ska köpa ett större sminkbord, har hittat ett som är perfekt, sen ska jag även ha en spegel med ljusrampar på sidorna, jag längtar så mycket!! Idag ska jag även köpa sandpapper, färg och kanske något tyg så att jag kan göra om en pall som just nu är otroligt ful. Det här kommer bli så bra, älskar att fixa iordning rummet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: