Stan är vår, trots alla år

 
Idag så var jag hemma från skolan, tänkte att jag skulle få en massa gjort, plugg och så men det blev inte riktigt så. Fast nu innan idol så skrev jag faktiskt en religonsuppgift som skulle varit klar i fredags, så äntligen är jag av med den. Varför ska jag ALLTID skjuta upp allting, blir så trött på mig själv. Jag har även varit duktig och tvättat idag, och jag kom på att det är ju inte så jobbigt ju. Borde nog börja hjälpa till lite mer med sånt här hemma, för oj vad jag är lat. 
Imorgon så ska vi på bagerimässa med alla bageriare i skolan, vi får se om jag kommer iväg men det är i alla fall planen. Känns tråkigt att missa det så jag måste må bättre imorgon. Tror och hoppas att det kommer vara lärorikt.
 
Sen så funderar jag även på att klippa av mitt hår, alltså väldigt kort, men jag vet inte om jag vågar. Sen så blir det ju lite jobbigt om jag inte skulle passa i det, ihhh så mycket tankar nu asså.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: