Jag ska lägga mig i tid för dig, börja gå i terapi för dig

 
Startade denna härliga måndag med att ha idrott i duggregn, okej ska inte vara så negativ då det var rätt så mysigt och alla var så glada och vi hade kul. Efter idrotten hade vi två och en halvtimmars håltimme, så jag åkte hem och hämtade upp Love, sen blev det lunch på sandy's med syster. Efter det så rörde vi oss mot skolan och där väntade först en samhällslektion och sen en mattelektion, vilket jag i vanliga fall hatar, men det var helt ok idag. Fast samhäll suger alltid, men matten gav mig någonting för en gångs skull. Fick dock reda på idag att vi har matteprov imorgon, så måste plugga så mycket ikväll. Plus att vi har en essä, haha så fult ord, som ska vara klart senast på fredag och helst imorgon, usch usch usch. 
Nu ska jag gå till gymmet, så pepp eller något. SEE YAAA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: