Kom sommarnätter under stjärnor kom, med ensamheter dagen om

Det fick bli en bild rån en träning för längesen med Fresa, bara för att jag helt plötsligt känner en saknad efter att rida och ha ett mål med det jag gör.

Jag sitter på mitt rum och lyssnar på finaste håkan, tittar igenom gamla bilder och dricker saft. Ska snart ta tag i att städa, och jag ska även försöka komma iväg till gymmet idag, varför slösa pengar på ett gymkort och aldrig vara där? 
Asså usch har verkligen ingen lust att städa, det är så himla tråkigt, speciellt när det är så himla fint väder ute. Jag ska även rensa och städa min lilla klädkammare, så att man kanske kan gå in i den så småningom. Gud vad min blogg är tråkig, haha, men jag ska komma på roligare saker att skriva om.
Postat av: EMILIA

Fiiiina ni!

Svar: åhhh tack millis!
Ellen Liljegren

2014-07-04 @ 14:59:30
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: