I wanna take you somewhere so you know I care


Då jag inte har några nya bilder så får ni nöja er med en gammal cambild. Sitter i min systers säng och tittar när hon spelar tv-spel, myspys! Imorgon ska jag och hon åka till Norrköping, blir en liten systerdag med shopping och förhoppningsvis god mat. Har satt kameran på laddning så ska bara försöka komma ihåg att ta med den imorgon, för då kommer jag antagligen ha någon eller några bilder att visa upp. Då slipper ni alla gamla tråkiga bilder, hehe. Nu är klockan rätt så mycket så jag borde gå och lägga mig, behöver gå upp nio imorgon för tåget går tjugo i tolv, kanske slänger in något inlägg imorgon innan jag åker, det är dock inte så stor chans att jag hinner det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: