If you're not drinking, then you're not playing

Lite mysbilder från i lördags!
 
Just nu sitter jag och väntar på att mitt golv i rummet ska torka, för jag har varit så duktig och skurat det. Imorgon kommer släkten för då ska vi fira pappa, så idag blir det att städa och fixa, och snäll som jag är så ska jag även tvätta lite också, dock mest för min egen skull.
Jag börjar bli duktig med träningen också, eller ibland i alla fall. Jag har tagit rätt så långe promenader och i måndags (???) kväll så gick jag, love och millan över en mil, så jäkla duktiga vi är alltså. Ska nog ut och gå en promenad snart i det fina vädret, tar nog med kameran då, men får tvinga hit love för jag hatar att fota ensam haha, speciellt i stan för det känns konsigt. (Glömde att jag skrev ett inlägg så har varit borta från det i typ en och en halvtimme). Det blir nog ingen promenad nu, ska nog träffa mamma på stan en liten stund istället, men vi får se, är så trött så kanske blir en liten tupplur, eller två. Tittar på twilight nu, ihhh så mysigt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: