Världens finaste begravning

Idag var det begravning, det var bland det jobbigaste jag har gjort, men det var så fint. Jag är så glad att jag hade Love med som höll min hand, och självklart min familj och släkt. Mormor kommer vara evigt saknad, kommer aldrig glömma alla galna och roliga saker vi har gjort med henne, hon var en utav de starkaste människorna jag träffat.
Älskade mormor, du kommer alltid finnas i våra hjärtan ♥

 
 Jag vet att jag inte fick lägga ut någon bild på dig, men du är så fin, både på insidan och utsidan. Jag är så tacksam över allt du har gjort för mig, speciellt idag. Jag älskar dig min fina ♥
Postat av: Julia

Vad tråkigt, rest in peace!

Svar: <3
Ellen Liljegren

2013-06-26 @ 09:24:31
URL: http://goldentex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: