One night to be confused


Blandade bilder från 2012.
Jag har suttit och tittat in på olika fotobloggar, och nu jäklar ska jag börja fota mycket och träna träna träna, för jag vill verkligen bli bra! Ska spara till en bättre kamera, sen ska jag sälja min nikon och köpa ett 50mm objektiv. För just nu har jag en nikon och en canon, men ska köpa en bättre canon sen när jag fått ihop pengar. Kanske ska önska mig det när jag fyller år? Fyller ju om två månader, så ska nog sätta det överst på önskelistan, en ny kamera. Någon kommer säkert vilja köpa min nikon, har trots allt tre objektiv, så 1000kr borde jag ju få, betalade ungefär 4700 för allt sammanlagt! Det är ju inget fel på kameran, den är jättebra för nybörjare liksom, men nu vill jag komma vidare. 
Oj vilket långt och meningslöst inlägg, men det är så det ligger till i alla fall, haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: