Come on skinny love what happened here

Bästa syster
Har gjort så mycket så jag har inte hunnit blogga, känns det som i alla fall. Skit samma vilka anledningarna är till att jag inte har bloggat. Jag har i alla fall haft en jättemysig jul, även om det var tomt utan mormor. Fick så mycket fina saker av mamma, pappa, agnes och love, och ja alla i släkten. Fick biljetter till bästa veronica maggio av love, asså jag kan fortfarande inte förstå det, det är så sjukt underbart. JAG ÄLSKAR DIG LOVE!!!! Jaja, orkar inte räkna upp allt jag fick, kommer väl upp lite under tiden jag bloggar liksom. Jag kan i alla fall säga att jag äntligen fick ett 50mm så nu är jag lycklig, haha. Nej men jag älskar det, helt underbart att fota porträtt med ju! 
Om ni undrar vad som har hänt sen jag bloggade sist så kan jag ju berätta att jag var i linköping och tittade på finaste håkan, det var stört jävla bra. Har nog aldrig varit så lycklig under en konsert. Och juste, fick biljetter till att se honom i göteborg i sommar (!!!!!!!), så hela familjen ska till göteborg i två dagar och bara ha det bra och titta på bästa håkan. Nu tror jag inte att jag orkar skriva mer för jag ska fixa lite på mitt rum, älskar att fixa och ställa iordning allt, haha.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: