Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid

 
Nu är jag hemkommen efter en otroligt mysig eftermiddag och kväll. Jag var ju som sagt på banken och nu är massa papper påskrivna och jag kommer äntligen kunna skicka efter saker själv och sen så har jag äntligen fixat swish och ja, allt kommer bara vara så otroligt mycket enklare nu och det är så himla skönt. 
Efter banken så träffade jag Ida, Amanda och Love och vi åt på Chili Nam Nam, och herregud vad gott det var. Ida drog på träning efter en stund, men vi andra satt kvar ganska länge. Sen gick vi vidare och råkade stanna på Espersso House och snacka om att det var mysigt där. Vi satt där länge och jag bara njöt av den stora chai latten som jag fick gratis (tack och lov för att appar finns så att man får massa erbjudanden<33). Och ja, nu är jag och Love hemma hos mig och jag ska ta en dusch, läsa lite svenska och sen sova. Jag ska även hinna titta på Paradise Hotel, det är mycket nu asså. Oj vad mycket jag skriver så nu ska jag sluta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: