Jag vet inte hur man gör när man andas

 
Vad har hänt sen sist jag bloggade då?? Jag har tagit en hel del selfies, jag lägger alldeles för stor del av mitt liv på det, och så har jag varit på gekås ullared. Jag har gjort mer saker, men jag kommer inte riktigt ihåg. Gud vad jag hade sett fram emot ullaredsresan, hade så mycket jag planerade att köpa, men tror ni inte att jag ångrar vissa saker jag inte köpte och så glömde jag ju såklart lite. Aja, vi ska dit i sommar igen och det var en riktigt mysig resa! Hatar dock att åka buss, tycker att det är läskigt, så sammanlagt 10 timmars buss på ett dygn var inte en höjdare. Vi åkte i fredags natt och herregud vad jag sov dåligt, vaknade hela tiden och tyckte det var allmänt läskigt att sitta där i bussen. Sen när vi väl kom fram så kändes det bra men sen fram mot tio så var det kaos inne i varuhuset, fullt med folk och jag var irriterad:))) Jaja, jag köpte en hel den saker och sen så träffade vi ola-conny!!! Det gjorde min dag hehehe.
JUSTE, idag ska jag iväg och träffa ida och kajsa så ska jag fota dom, har så mycket idéer så jag hoppas att bilderna ska bli bra. Det blir de nog eftersom att alla tre fotar så vi kan ju hjälpa varandra. Ihh det ska bli så roligt!!!! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: