You use your words as a weapon dear

 
Det har varit en väldigt lugn dag idag, gick bara till halv tolv idag så det var riktigt skönt. Har servering den här veckan, och på onsdag och torsdag ska i servera gäster, usch jag är så nervös. Efter skolan så gick jag upp på stan och träffade emilia, vi åt, shoppade och fikade. Studiebidraget kom ju idag, men jag tror dock inte att det är så mycket kvar av det. Köpte det på bilden, sen gick jag ner på stan igen med syster och då köpte jag två klädesplagg, men orkade inte ta fram kameran igen och fota. Snart så kommer nog älskling hit och då ska vi till gymmet en stund och sen ska vi, eller i alla fall jag, ut på min dagliga kvällspromenad. Jag har bestämt mig för att ta en promenad varje kväll, dels för att det är så skönt att ta en promenad och sen bara gå in och lägga sen och dels för att jag vill komma igång med träningen nu. Nu ska jag fortsätta redigera massa gamla bilder, bara för att det är mysigt och för att jag får så mycket nya idéer till vad man kan göra med bilderna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: