Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet, allt är för bra nu

 
Har inte bloggat på två veckor typ, men var sjuk hela förra veckan så jag hade verkligen ingen ork till att varken fota eller sitta vid datorn, och den här veckan har jag varit ute på praktik och börjat sju-halv åtta varje dag så jag har varit helt slut. Nu orkar jag äntligen ta tag i bloggandet så jaaaaa.
Igår var det ju alla hjärtans dag, så jag åkte hem till Love där jag blev bjuden på god mat, bilden är på efterrätten som var supergod! Hade en supermysig kväll. Nu sitter jag hos Love igen och vi ska snart gå ner och laga tacos och sen blir det mys framför melodifestivalen. 
Nu ska jag titta runt på lite hemsidor och leta kläder!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: