I want money, power and glory

Varför älskar jag svartvitt så otroligt mycket??
 
Oj vad mycket inlägg det har kommit upp här på bloggen, skojaaaaaaaaaa. Nämen det har hänt en hel del sen jag bloggade sist, då var jag ju i göteborg och väntade spänt på att se håkan, som förövrigt var det bästa och mäktigaste jag har varit med om. I torsdags var det avslutning och jag gick ut ettan, trodde aldrig att jag skulle orka ta mig igenom hela året men det gjorde jag. I lördags åkte jag och sofia upp till stockholm, friends arena, och tittade på de härligaste killarna, one direction. Det var jättekul och vi hade faktiskt helt okej platser, ganska långt fram. Kanske slänger upp bilder både från håkan och från one direction någon dag. 
 
En annan sak jag tänkte skriva är att jag ska bli så mycket bättre på att blogga, på riktigt den här gången (asså pallar inte att jag säkert kommer ha glömt det här imorgon). Jag ska börja ta med kameran oftare och försöka hitta motivationen till att redigera. Är rätt så trött på datorn egentligen så det är rätt så segt att sitta att redigera. Eller ja, när jag väl har börjat kan jag sitta i flera timmar. Jaja nu ska jag inte skriva mer för snart kommer love och då ska vi åka och handla för jag ska laga lasagne, som är den godaste maten ever<33
 
Måste även tillägga att lanas nya album är det bästa som har hänt mänskligheten (utom lasagne såklart).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: