Sluta dröm om det ljuva livet


En varm och fin lunchrast / Från när jag och mitt hjärta var ute på hans ö / Fina blommor som jag köpte till min saknade mormors grav
 
Dagarna går oroligt segt, har svårt att hitta motivationen till någonting över huvudtaget. Varvar mellan att vara otroligt arg och otroligt ledsen. Det mesta känns jobbigt. Skolan tar ifrån mig all min energi. Sover dåligt på nätterna, även om love är där, är därav ständigt trött. Behöver en paus från allt det här, vill åka bort. Långt bort. Så att jag bara kan fokusera på att vara glad och inte behöva tänka på det som trycker ner mig. Jag vill inte behöva kämpa varje dag för att ens ta mig upp ur sängen och gå till skolan. Eller bara gå ut och träffa vänner. Jag älskar mina vänner, men det är såhär det är. Jag börjar tveka på vilka jag kan lita på och vilka som verkligen bryr sig om mig. Passar jag bara ibland? Vill känna mig säker på det här igen, och jag tror egentligen att jag endast känner såhär för att jag är så osäker på mig själv. Känner att jag inte passar in, någonstans. Visst jag känner glädje ibland, kan må bra och le, såklart. Det känns bara så tungt just nu, alltihop. Jag vill bara må bra och känna glädje och lycka varje dag. Känna att mina vänner älskar mig tillbaka. Känna att jag passar in. Vill känna det snart.
Postat av: kajsi

du är världsbäst

Svar: du med kajsi<3
Ellen Liljegren

2014-04-24 @ 20:25:31
Postat av: EMILIA

puss och styrkekram ellen <3

Svar: puss<3
Ellen Liljegren

2014-04-24 @ 22:29:41
URL: http://emiliasvedlind.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: