Uteritt med bus

Red ut idag på vägen för jag kände att det var längesen jag gjorde det, eftersom att Emilia alltid gör det. Det var riktigt mysigt, det verkade Arhamiz också tycka. Busade lite och galopperade mycket, ökade lite och så, men så fort han började ignorera mig fick han göra halt. Han har blivit så jäkla pigg, så nu för tiden så har vi martingal på honom när vi ska galoppera ute då han kan få för sig att inte stanna, buspojken. Min syster fick skritta av honom, och han är verkligen en liten ängel, så snäll!

Imorgon ska mamma gå en promenad med honom för jag ska åka och se bästa The Script. Har väntat i så många år nu och äntligen så ska jag få se dem, ni förstår inte min lycka, ihhhh!!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: