I brist på liv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Oj jag vet inte, det har jag säkert gjort men jag kommer inte på något speciellt just nu.

Har du några nyårslöften?
- Ja, men vill inte skriva ut här för det har egentligen bara med mig att göra.

Bästa köpet?
- Min senaste kamera.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, haha.

Vilka länder besökte du?
- Sverige (haha nehe??) och ja idag så var jag i finland några timmar.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Varit negativ och deprimerad.

Bästa minnet från 2013?
- Alla underbara konserter, kvällar med mina vänner och min fina pojkvän.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att jag har fått vara med Love.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Min finaste och bästa mormor gick bort, det är så hemskt och jag vet inte hur jag ska komma över det.

Favoritprogram på TV?
- Tittar typ inte på tv, men tv-serien jag tittar på nu är prison break (har inte kollar på länge men det är så bra!!)

Är det något du sakna från 2013?
- Det är ju inte så att jag kommer sakna något bara för att det blir nytt år, men jag vet inte.

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
- Att jag äntligen ska få se Veronica Maggio!! Och såklart, att jag äntligen fyller 18, känns helt sjuk att jag är så gammal haha.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: