Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont

 
Har äntligen fått tillbaka lusten till att fotografera, så nu måste jag bara köpa ett nytt minneskort för det jag har sen lång tid tillbaka är bara på 2GB behöver i alla fall 16GB för att klara mig hehe. Tog i alla fall lite självporträtt idag och ska se om jag kan redigera några. Och jag är så himla nöjd med mitt rum, trivs så himla bra i det nu och det är städat och bara helt underbart. Tillbringar så mycket tid vid mitt sminkbord bara för att jag är så glad att äntligen ha plats och jag kan även använda det som sminkbord så här kommer jag spendera mycket tid. 
Det är helt sjukt hur livet typ känns så mycket lättare bara för att man har ett städat rum, så nu ska jag försöka hålla det såhär och så ska vi se om min positiva inställning kommer vara kvar. 
Jag ska även försöka komma igång med träningen igen, det är så jävla svårt för jag hatar att vara på gymmet just nu eftersom att jag är så himla otränad och orkar ingenting så jag känner mig så dålig, men jag ska ge det ett försök ikväll så får vi se hur det går. Nu ska jag väl fortsätta med lite redigering så får vi se om jag blev nöjd med någon bild!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: