Det jag ville ha igår är borta idag

Blir aldrig nöjd med redigeringar, ger upp snart????
 
Dagen började så bra med en sovmorgon och jag började 10.20, hur underbart?? På en måndag?? Kärlek till det. Sen så var skoldagen helt okej, vi hade väldigt lugna lektioner, typ film och prat bara. Sen kom jag hem och skulle försöka plugga, slutade med att jag råkade välta ner ett glas så att det gick sönder så jag gav upp allt och la mig under täcket och sov istället. Sen sov jag fram till typ strax innan sju och vid halv nio fick jag lite småångest över att jag inte tränat ordentligt på länge så jag slängde på mig träningskläder och körde lite här hemma. Funderar på att säga upp mitt gymkort, eller i alla fall pausa det i två månader för att se hur det känns att inte känna press över att behöva gå dit och istället kunna träna lite hemma och så. 
Har tagit en varm dusch och sitter nu och tittar på kläder på sheinside för att bli gladare, lyssnar även på 1D's första album och blir lite kär på nytt. Alltid lika glada inlägg från mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: