Det går sååååååå bra nu

Bara för att de är så himla fantastiska och underbara och jag typ gråter pga vill så gärna se dem helst nu.
 

Alltså kan ju bara börja med att säga att det går rätt åt helvete nu, mitt minneskort med så mycket biler har gått sönder. Jag hade bilder från i somras och framåt, kanske innan t.o.m, men asså shit blir så arg på mig själv för att jag inte var smart nog att lägga över alla bilder direkt på min hårddisk. Nu vet jag det till nästa gång i alla fall. Så jag är rätt så arg just nu och måste köpa ett nytt minneskort för pengar jag inte har, har alltid pengar men såklart när jag behöver det så har jag shoppat upp allt. Det går bra nu. Nej nu ska jag kolla massor på the oc och dricka te för jag har även fått migrän så vill bara gömma mig i min säng resten av året typ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: