Spelautomaterna har slocknat, dom städar hytterna och dammtorkar

 
Känner lite såhär nu har tråkplugg och orkar verkligen inte ta tag i det. Har läxtest imorgon på spannmål och redskap man använder sig av i bageriet, oj vad roligt är så pepp. Helt otroligt hur konstiga och tråkiga läxor man kan få. Gick hem efter första lektionen idag också, mensvärk och mådde dåligt så jag gick hem och la mig i sängen och tittade på rebecca och fionas musikvideos och sov. Sen när jag egentligen verkligen borde pluggat så drog jag med mig mamma ner till espresso house och köpte en chai latte. Det är illa hur beroende jag har blivit, har värsta suget efter det hela tiden, detta kommer att bli dyrt asså. Nä men nu ska jag väl fortsätta läsa om vete och sånt, sen ska jag tagga till att baka imorgon. Fast jag ska inte klaga, att få stå och baka på skoltid är inte så dumt faktiskt, känns helt okej att få baka bullar och sånt. Kom på nu att jag kanske borde duscha också, usch vad allt är jobbigt har fullt upp hela tid (nä ellen det har du inte) och är så himla trött. Och herregud vad jag har blivit duktig på att uppdatera här, yeeeey, och ni kan ju passa på att följa mig på instagram också @ellenliljegren, ska sluta tjata nu bye babes.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: