10 saker om mig

Jag har absolut inget att skriva, men jag vill komma igång med bloggen igen så jag tänkte att jag börjar med ett tråkigt och uttjatat inlägg som jag egentligen har gjort hundra gånger.
 
 
1. Jag är svag för svensk musik, alltså seriöst det finns inget som slår det?? Så mycket mer känslor och asså nää bara så himla underbart och fint. Det svenska språket blir så himla fint när vissa männsikor sjunger, speciellt Håkan och Veronica.
 
2. Jag överanalyserar allt, så till slut så mår jag bara dåligt över det jag har sagt och gjort, för jag ser alla fel i det som precis har hänt,
 
3. Jag är en väldigt stel person, jag är absolut inte bra på att starta konversationer om jag inte känner den andra bra, utan jag sitter där och är stel. Det här är något som jag verkligen behöver jobba på för hur farligt är det att starta enn konversation egentligen????
 
4. Jag kan aldrig bestämma mig för saker, så man ska absolut inte fråga mig vad vi ska göra, vad vi ska äta, när vi ska göra det, hur vi ska göra det o.s.v. 
 
 
5. Jag har jättesvårt för att ta tag i saker, därför ser mitt rum ut som en svinstia och alla inlämningar kommer in sista sekunden eller långt efter. Bra jobbat Ellen, du kommer klara det bra i livet.
 
6. Jag tycker om att köpa saker till andra, jag vill visa andra att jag tycker om dem så jag tycker om att ge oväntade presenter lite när som. Det händer inte så ofta då jag inte har pengarna direkt, men om jag kunde skulle jag absolut göra det oftare.
 
7. Smink och skönhet är nog några av mina största intressen, jag älskar att sitta och leka mig fram framför spegeln innan jag ska iväg, jag kan även gå runt bland smink och skönhetsprodukter hur länge som helst i affärer och sitta och titta runt på youtube och hemsidor.
 
8. När jag får råd vill jag flytta till Göteborg, Stockholm skulle också funka, men Göteborg ligger mig varmast om hjärtat alltså. Jag älskarälskarälskar Göteborg, jag vet inte varför men det är verkligen med en klump i magen som jag lämnar den staden och jag kan absolut se mig själv bo där om några år.
 
9. Jag är så himla lat, det är helt sjukt egentligen. Om jag ska på konsert så kan jag känna "nääää stannar hemma istället" även om jag älskar det jag ska se. Sen har det aldrig hänt att jag stannat hemma och jag är alltid helt galet lycklig på konserter för jag älskar att gå på konsert, men jaaa.
 
10. Jag sätter jättestor press på mig själv, jag kan sätta vissa krav även om jag vet att jag knappt kommer klara det, och sen när jag inte klarar det så blir jag ändå förstörd och ledsen. 
 
Visst va det här otroligt roligt att läsa:))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: