Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt


Vad är ens detta för bild och redigering??
 
Igår träffade jag Evelina, åhh så mysigt det var!! Har inte träffat henne på hur länge som helst så vi hade massor att prata om och jag fick dessutom se deras nya lägenhet. Måste se till att träffa henne oftare, hon bor ju liksom i stan nu! 
Träffade i alla fall Love sen efter det, vi fikade och åkte sen buss för att handla mat. Love skulle laga mat, hemmagjorda hamburgare, och det var gudomligt, han är bra på att laga mat min pojke! Hehe, sen på kvällen blev det mys framför Skins och sen somnade jag ganska fort.
Nu vet ni det, pusssss!
 
Postat av: Elin

Men dör vad snygg

Svar: Men durå elin!!
Ellen Liljegren

2014-02-18 @ 14:43:01
URL: http://ringqvistelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: