If we met at midnight in the hanging tree

Jag är inte så glad som jag ser ut på bilden, för imorgon är det matte nationella. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar om och om igen på the hanging tree, jag vet inte vad det är men den är så himla bra och typ mäktig och jag får bara lust att ha filmmys med hungerspelen hela natten. Men jajaaaa tagga matte nationella imorgon, jag känner ju redan nu att det kommer gå åt helvete, varför har jag inte tillbringat lektionerna till att plugga istället för att bara stirra på ett tal??? WHYYYY?? Imorgon så ska vi skriva matteprov hela dagen liksom, oj vad trevligt, pepp på livet. 
Snart är det jul i alla fall och gud vad jag längtar!!! Vi ska åka till morfar och jag saknar honom massor så det ska bli så mysigt. Nu måste jag kanske packa klart för snart går bussen till arnö.
Postat av: Fröken.A

Ska bli riktigt skönt med jullov!

2014-12-11 @ 18:23:41
URL: http://www.meningsfylleri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: