I will never be alone, this could be my other home

Ingen som helst insperation till att fota, så det är väl det här jag har att erbjuda.

Hade nationella idag, engelska muntligt, haha herregud vad det gick dåligt. Jag har nog aldrig pratat så dålig engelska, men jaja, finns inget att göra åt saken. Träffade min bästaste morfar som var här efter skolan, alltid lika mysigt. Gick ner en snabbis på stan och köpte med mig lite smink hem, ögonskugga, rouge, highlighter, rougeborste och en ögonskuggsborste, så jag är vääääldigt nöjd och glad nu kan man säga! Älskar smink, men är lite snål av mig så köper mest från H&M, men det är faktiskt väldigt bra grejer, väldigt billigt.
Snart så kommer Love, då ska vi båda förbereda oss till våra föredrag vi ska hålla på fredag, svenska nationella, usch det är så jobbigt att hålla föredrag. Jag har i alla fall bestämt mig för att prata om psykisk ohälsa och jämföra lite hur det är nu jämfört med för typ tio år sen. Jaja, jag är alltid ute i så god tid, skulle varit klar igår. Nu ska jag prova mitt nya smink lite och sen pussa på min älskling när han kommer, ha det bäst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: