Du säger att du är stark, att du varit igenom det här förut

KLAPPADE HÄSTAR IDAG OCH KÄNDE HÄSTLUKT, GUD VAD DET HAR VARIT SAKNAT!!!
 

Åkte ut till Rockelstad idag med mamma, pappa och Love, det var typ auktion och sånt där, men jag var mest vid hästarna haha. Har inte klappat en häst på hur länge som helst så det här var så mysigt, det var så fina hästar och jag blev så otroligt ridsugen. Måste försöka komma iväg till stallet och rida lite, vill eventuellt börja rida på stjärnholm igen, men det beror på, för jag trivdes inte så bra med att rida en gång i veckan en speciell tid, men vi får se hur det blir med det!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen ta bussen till arnö, det blir att träffa lite folk och sen sova hos min fina pojkvän, vi höres någon dag!! (Vågar inte lova att jag bloggar imorgon eftersom att jag antagligen kommer glömma bort att jag har en blogg)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: