I'm the man who can't be moved

Känns som att jag har gjort så mycket den här veckan, men det har jag inte gjort. I måndags kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde, var i stallet i alla fall, i tisdags så mådde jag jättedåligt, trodde att jag skulle spy, men åkte och sov hos Love, igår så svimmade jag, haha, ramlade in i Loves skrivbord och blev helt skakis. Jag har lågt blodtryck, tror jag att det var, så jag svimmar lättare, usch det är så läskigt. Sen igårkväll så var jag, Love, Agnes, mami och papi på bio, The lone ranger, så sjukt bra film! Hade egentligen inga förväntningar alls på den eftersom att jag knappt visste vad det var jag skulle se, visste bara att Johnny Depp, och har är ju så underbar.

Juste, jag har ju köpt en ny kamera!! en Canon eos 60D, den kommer vilken dag som helst, är så taggad! Det var ett jättebra erbjudande med ett 40mm till så jag slog till direkt. Massor med bilder kommer självklart fotas med den kameran, har redan bokat in min kära vän att modella!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: