Imorgon börjar skolan igen


Här har ni en kass mobilbild på lilla mig.

Har haft fullt upp idag, eller egentligen har jag inte det för hela förmiddagen satt jag framför datorn och spelade sims. Mitt nya liv typ. Sen när mamma och pappa kom hem så åkte vi till maxi och handlade, köpte lite pennor och block till skolan, som förövrigt börjar imorgon. Sen så träffade jag love och oskar en stund, vi satt bara och pratade och så, och när de åkte hem så gick jag hem och åt och sen så tog mamma och jag en promenad, jättemysigt! 
Skolan börjar ju som sagt imorgon, känns faktiskt riktigt konstigt, har inte gått i skolan på ungefär 10 månader nu, nästan ett helt år. Nu ska jag börja igen, så vi får väl se hur det går. Jag försöker vara posetiv, men det är inte så lätt när skolan verkligen tog kol på mig i höstas. 
Och nu eftersom att skolan börjar så tänkte jag att jag ska försöka komma i form och bli hälsosam. Jag ska inte äta lika mycket skit, så istället för massa onyttigt när jag blir hungrig så äter jag frukt. Sen ska jag börja träna regelbundet, jag vill bli nöjd med min kropp, jag ska lyckas.
Hoppas ni har det bäst, vi höres!!
Postat av: Elin

låt mig komma och spela Sims med dig!!! och du är så jävla snygg

Svar: det är bara att komma och spela med mig!! detsamma hörru!!
Ellen Liljegren

2013-08-22 @ 22:58:22
URL: http://ringqvistelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: