10 sanningar om mig själv

Förlåt för bilden, men det här är jag.. ↑
1. Jag är beroende av min mobil, måste alltid titta om något nytt har hänt, och jag spelar mycket spel. (Inte stolt över det..)
2. Min kamera är min bästa vän, jag älskar att fotografera, synd bara att jag inte är bra på att redigera, haha.
3. Jag hoppade av skolan förra året för att jag inte mådde bra psykiskt, och det blev helt enkelt för mycket.
4. Jag mår fortfarande dåligt psykiskt, är deprimerad och så, vissa dagar är hemska, vill bara gråta och inte lämna mitt rum.
5. Det går inte en dag utan att jag tänker på mormor, jag saknar henne så mycket.
6. Dagens ungdom skämmer mig, vi är så dömmande och falska, det är synd. Det är tur att jag har de vänner jag har. Jag älskar er så mycket.
7. Jag har så många kroppkomplex.
8. Jag älskar att shoppa, det är bland det bästa som finns, och snart får jag studebidrag så då kommer jag kunna köpa massa nya kläder!
9. Just nu funderar jag på vad ska ha på mig imorgon. (Har tänkt på det konstant sen i morse)
10. Jag är verkligen kass på att komma på sanningar om mig själv.
Postat av: Ebba Lagerström

Hihihi, Charmig blid måste jag säga ;) <3

Svar: haha!
Ellen Liljegren

2013-08-26 @ 18:57:19
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: